vrijdag 9 maart 2012

To work or not to work ... .


Het was weer zover vandaag; tijd voor de driewekelijkse chemo. Alles is nog steeds peis en vree én de oncologe heeft beslist om de Zometa maar om de zes ipv om de drie weken te geven, dus dat verkort de behandeling een stuk en dat is natuurlijk altijd prettig. Vanaf nu krijg ik beurtelings een chemo met en een zonder Zometa en dan ben ik heel wat sneller klaar.
Ik heb het ook met de oncologe over de werkplannen gehad, maar van haar kreeg ik slechts een aarzelend ‘misschien kan je dat doen’. De huisdokter was heel wat duidelijker met een beslist en krachtig neen, dus misschien is mijn voornemen toch nog wat overmoedig. Ik blijf het dan maar bij mijn schrijfsels houden en ga volgende week in ieder geval genieten van het beloofde mooie weer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten